english

Social Media Management Game gelanceerd

Samen met Orange Aria heeft Spel-Maker een spel ontwikkeld voor medewerkers van profit en non-profit organisaties die Social Media in een zakelijke omgeving willen en moeten gaan inzetten. Het thema van spel is: “Kansen en bedreigingen bij de inzet van Social Media”.

De Social Media Management Game is een trainingsspel voor maximaal 24 spelers. Het spel maakt de spelers bewust van de kansen en risico┬┤s bij de inzet van Social Media, en de impact van het gebruik van Social Media op de eigen organisatie. Het spel is een integraal onderdeel van de Social Media Training van Orange Aria.

De teams ontvangen een startbudget en bepalen een aantal speerpunten. Het team dat de beste keuzes maakt bij de inzet van Social Media, verovert het grootste marktaandeel en wint het spel. Zo leren de spelers spelenderwijs hoe ze Social Media effectief in kunnen zetten.

Het spel is uitgebreid getest en aangevuld met adviezen van professionals van Oracle, Vodafone, Rabobank, ProBiblio, Endemol, Fontys Hogeschool, Lectric en Gfk.

Voor meer informatie: kijk op: www.socialmediamanagementgame.nl