english

Een spel maken voor marketing of training

Persbericht mei 2008 – Spel-Maker

Amstelveen, 2 mei 2008 – Als u een spel wilt maken om uw personeel te verrassen is een spel op maat een origineel en duurzaam geschenk. Een spel maken over Hijskranen? Een spel maken over koetjes en kalfjes? Of over het bakken van brood? Onze spellenmakers maken voor u een luxe borspel waarin uw producten en diensten in de schijnwerpers staan.

Met inmiddels al weer meer dan 5 jaar ervaring is directeur en spellenmaker Bas Kesting de drijvende kracht achter Spel-Maker. Met de methode Spel-Maker is hij in staat om eenvoudige spellen te maken, maar ook complexe spellen en simulaties voor interne trainingen. “Eenvoudige spellen die worden ingezet voor julibea of in het kerstpakket en hebben vaak een hogere geluksfactor, zodat kinderen samen met hun ouders kunnen spelen,” aldus Kesting, “bij de meer complexe spellen staan de leerdoelen van de opdrachtgever centraal, en dan zijn de strategische keuzes van de spelers doorslaggevend.”

Persbericht mei 2008 – Spel-Maker